Saturday, October 13, 2012

Kocke od kafe i orasa

Sve o ovom kolacu stoji u njegovom nazivu, kore od orasa na podlozi od oblandi prosarane kremom od kafe... fino, jednostavno i brzo :)

Kocke od kafe i orasa
(recept preuzet odavde)

Biskvit:
2 lista oblandi
6 jaja
250 g secera
250 g mlevenih orasa
1 kasika Nes kafe

Fil:
2,5 dl mleka
2 jaja
200 g secera
2 kasike Nes kafe
2 kasike gustina
250 g maslaca

mleveni orasi ili rendana cokolada za posip


Priprema:
Oblande izrezati prema velicini pleha (kod mene 35x25 cm). Pleh obloziti papirom za pecenje i postaviti jednu oblandu na dno.
Ukljuciti rernu da se zagreje na 200 stepeni.

Izmiksati 3 belanca u sneg, dodati 125 g secera i nastaviti miksanje dok smesa ne postane cvrsta. Dodati, jedno po jedno, 3 zumanca a zatim i pola kasike kafe pa miksati dok se sve lepo ne poveze. Na kraju dodati 125 g mlevenih orasa i izmesati varjacom da se i oni sjedine sa smesom. Sipati pripremljenu masu na oblandu u plehu i peci, u zagrejanoj rerni, oko 10-12 minuta.
Na isti nacin pripremiti i ispeci jos jednu koru od ostatka sastojaka. Ostaviti kore da se ohlade.

Za fil izmesati jaja, secer, Nes kafu i gustin sa 1 dl mleka. Ostatak mleka staviti na vatru da prokuva. U provrelo mleko sipati umucenu smesu od jaja i kafe i kuvati mesajuci dok se ne zgusne. Ostaviti da se ohladi.
Izraditi omeksali maslac, dodati hladan fil i miksati dok smesa ne postane ujednacena i glatka.

Na tacnu staviti prvu koru, premazati je polovinom pripremljenog krema, poklopiti drugom korom i naneti ostatak krema. Gore posuti mlevenim orasima ili rendanom cokoladom. Ostaviti kolac da se rashladi a zatim seci na kockice i sluziti.

Verzija za stampu


* Recept je sa bloga Parfe Dunja koji je "pod istragom" u okviru igrice FBI rukavice koju je osmislila i pokrenula Maja.

18 comments:

  1. Odlično ovo izgleda. Jedna od mojih omiljenih kombinacija...a toliko ih je... :))))

    ReplyDelete
  2. Ista stvar je i kod mene, svaka sledeca kombinacija mi je omiljena ;) A kafa uvek i u svim oblicima :)

    ReplyDelete
  3. Kore su odlične, i ja radim slične, ali krema mi je zbilja super! Volim okus kave i mislim da u ovoj kremi baš lijepo dolazi do izražaja :)

    ReplyDelete
  4. Joj, pa ja sam sasvim zaboravila baš na te kocke, dobila sam recept od jedne časne sestre, makar imam još neke slične, odmah sam ih napravila, objavila i zaboravila na njih. Nisam ih više nikad radila, a znam da su ih moji hvalili. Jako ti lijepo izgledaju, odmah za poželjeti komadić. Hvala ti što si me na njih podsjetila i što si posjetila moju kuhinjicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunja, meni je taj kolac medju prvima zapao za oko, sadrzi sve sto volim i znala sam da ce me oduseviti. Najvece iznenadjenje bio je moj muz koji ne voli kolace sa orasima, stamanio je pola pleha :)

      Hvala ti na gostoprimstvu :)

      Delete
  5. Ja sam planirala ovaj vikend da ga pravim,no nenadoh oblatne,e a kada nadem oblatne,zaboravicu na kolac i tako mi se uvijek desi ,,kocke su predivne !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirjana, nemoj ga smetnuti s uma, odlican je!

      Delete
  6. Kako ovo dobro izgleda, tako bih rado smazala obe kockice koje su na slici:) Pozdrav!

    ReplyDelete
  7. krasne su! za mene su deserti s kavom uvijek bili nešto posebno

    ReplyDelete
  8. Volim ovakve kolače s oblatnama i puno kreme, a orah i kava, dobra stara kombinacija koja uvijek brzo nestaje s tanjura!

    ReplyDelete
  9. Hey I know this is off topic but I was wondering
    if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with
    something like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.



    Feel free to visit my website: Search engine marketing company

    ReplyDelete
  10. What's up, for all time i used to check
    website posts here early in the dawn, since i enjoy to learn more and more.


    My weblog: comcast phone number

    ReplyDelete
  11. Thank you a bunch for sharing this with all people you actually realize what you are speaking approximately!
    Bookmarked. Kindly also seek advice from my website =).
    We will have a link exchange contract between us

    Feel free to visit my web page :: downloadicus
    (lancia-klub.com)

    ReplyDelete